A mediados do pasado mes de Agosto
coñeciamos pola prensa que a empresa encargada do servizo da recollida de plásticos
e envases - contedor amarelo - renunciaba á concesión por escrito e deixaba de
prestar o servizo. Anunciaba daquela o alcalde de Foz que outra empresa realizaría
a recollida como se facía ata o momento. Transcorridos tres meses, sen ningún
tipo de información desde o Concello, desde o PSOE preguntámonos: que tipo de
contrato se fixo con esta empresa?, que foi dos traballadores, que o propio
alcalde non descartaba, tivesen que ser subrogados?, pensa o alcalde sacar a
concurso público a concesión deste servizo?
“Denunciamos unha e outra vez a
falta de respecto do alcalde polos procedementos legais. Queremos que nos
informe de que servizo se está a prestar, cal é o custo do mesmo, se está a
repercutir negativamente nas contas do Concello e por que non saca a concurso
público a concesión do servizo de recollida de plásticos e envases. Queremos as
cousas claras, estamos absolutamente fartos de escusas e escurantismos”
A falta de mantemento e de medios
estase observando tamén na recollida de lixo orgánico - os contedores verdes - O concello de Foz realiza este servizo con
medios propios, tendo dous camións para esta tarefa. A finais de setembro un
deles sufriu un incendio á vez que o outro se atopaba avariado: ata o día de
onte estívose prestando o servizo con un camión externo, o que supoñemos xeraría unha serie de gastos
extra ao Concello.
"Que pasa coas reparacións en Foz?
Non é normal que un camión bote máis de dous meses agardando reparación no caso
do que ardeu, e máis de dous no caso do avariado con anterioridade"."Os medios
do Concello hai que coidalos, páganse con diñeiro de todos".
É certo que o servizo se sigue
prestando, pero non é menos certo que unha administración e o seu rexedor teñen
a obriga de facer as cousas correctamente e conforme a lei e non poñendo
parches indefinidos no tempo como fai o alcalde de Foz.
A falta de xestión
pagámola todos: outro sobre-custo que pasará a engrosar as facturas e
partidas sen xustificar que ano tras ano seguen aumentando, superando xa no
exercicio do ano 18 os 900.000 euros sen contar os 140 mil destinados a cuberta
do pavillón que non se cambiou, pese a ser necesario, cando se remodelou, o que
acabará dando lugar a un novo incumprimento da estabilidade orzamentaria e do
plan económico financeiro.
Como vecinos e interesados así como afectados supongo que se podrá pedir por via administrativa toda esa información.
ResponderEliminarYa se ha tramitado esa petición al?
al Ayuntamiento
Al tribunal de cuentas
A la oficina de transparencia
...
...
Y sino via judicial ya que supongo que los contratos son públicos y deben estar disponibles.